Kan een evenement alleen nog succesvol zijn?

De festivalwereld staat onder druk. De marges zijn flinterdun,  er wordt meer gereguleerd en de inkoopprijzen reizen de pan uit. De oplossing? Fans, businesspartners en data aan elkaar koppelen.

Group of young people sitting on the grass and using their smart phones at the music festival.

Hoe doen we dat dan?

Op FOCUS creëer je een contenthub waar je jouw evenement koppelt aan je bezoekers en je businesspartners.

Maak van bezoekers betrokken Fans!

Door een contenthub met informatie, content en gamification verhoog je betrokkenheid en verleng je de interactie met fans, zelfs buiten het evenement om.

Businesspartners

Bied je businesspartners méér dan alleen zichtbaarheid. Door gamification geef je verdiepende inzichten en langdurige aandacht.

Krijg inzicht in wat werkt, en wat niet?

Door de interacties op ons platform creëer je verdieping in je data wat resulteert in een doorlopend marktonderzoek onder jouw fans.

Evenementen die je voor gingen
rewind-logo
Goesting-bierfestival
rewind-logo
Goesting-bierfestival

Bezoekers worden FANS!

Wordt het Down The Rabbit Hole volgend jaar, of toch Lowlands? Ook jouw bezoeker kan zijn of haar euro maar een keer uitgeven. Maak van deze bezoeker een fan en ben zeker van zijn of haar bezoek. Door een hub van content, merchandise en gamification elementen die gekoppeld zijn aan prijzen op FOCUS, creëer je een gebruiksvriendelijke online omgeving voor fans gericht op amusement, informatie en conversie.

Je businespartners
Top of Mind

Wie herinnert zich die banner aan het hek? Niemand dus.
Interactieve games? Die blijven hangen.
FOCUS zorgt ervoor dat je fans zich niet alleen in de plattegrond of line-up verdiepen, maar ook jouw businesspartners ontdekken en onthouden.

Inzicht in wat werkt, en wat niet!

Om jezelf constant te kunnen verbeteren, is je bezoekers kennen de sleutel tot succes. Welke content scoort en welke sponsoren grijpen nu écht de aandacht? Wij staan achter het maken van datagedreven keuzes en daar helpt FOCUS jou en je sponsoren bij. 

Wout Gommers - Hoofd Partnerschap Jera On Air

Hoe

alles samen kreeg

“De festivalwereld is in beweging. Met stijgende kosten zoals de btw verhoging, strenge regels en kleine marges, wordt het een uitdaging om als festivalorganisator je hoofd boven water te houden.
Maar ik zie wel kansen. Door fans, businesspartners ook online samen te brengen. Met de FOCUS-app hebben we bij Jera On Air de fanbeleving een flinke boost gegeven door middel van gamification. Fans doen actief mee, terwijl onze sponsors niet alleen meer zichtbaarheid krijgen, maar ook waardevolle data door de diepgang in de FOCUS-app. Geen vage marketingbeloftes, maar concrete resultaten. Zo creëren we onvergetelijke momenten én een gezonde ROI – vóór, tijdens én na het festival.”

Benieuwd naar wat FOCUS
voor jouw evenement kan betekenen?

Laten we kennismaken.