We combineren functionele content met creatieve activatie en bieden tegelijkertijd ruimte voor extra inkomsten via ons eigen (DOOH) advertentienetwerk: FOCUS Brands
Onze schermen zijn ontworpen voor maximale publieksinteractie en actuele content. Zo houd je jouw doelgroep altijd up-to-date en creëer je ruimte voor merkactivatie en commerciële samenwerkingen.
We zijn actief op meer dan 80 toonaangevende festivals en events in Nederland, België en Duitsland. En dat aantal blijft ieder jaar groeiten!
Onze schermen zijn ontworpen voor maximale publieksinteractie en actuele content. Zo houd je jouw doelgroep altijd up-to-date en creëer je ruimte voor merkactivatie en commerciële samenwerkingen.
We zijn actief op meer dan 80 toonaangevende festivals en events in Nederland, België en Duitsland. En dat aantal blijft ieder jaar groeiten!
Signage schermen zijn geplaatst op strategische, drukbezochte locaties zoals achter de barren, bij food area’s, infopunten en wachtrijen.
Naast de content van de eventorganisatie, zoals menukaarten, veiligheidsberichten en festivalinformatie, is er ook ruimte voor campagnes van jouw partners!
We maken altijd eerst de match tussen het evenement en onze FOCUS brands.