In deze case leggen we uit hoe wij – het festival van het jaar 2024 – Jera On Air hebben geholpen bij het realiseren van hun doelstellingen.
Jera On Air. Het festival van het jaar 2024 én het festival met de beste sfeer van 2024, een van de grootste punk, hardcore en metalcore festivals in Europa, heeft als wens om de betrokkenheid van festivalgangers te verhogen en tegelijkertijd de waarde voor sponsoren te maximaliseren. Het festival, dat volledig door vrijwilligers wordt gerund, wilde een manier vinden om de interactie met fans te verdiepen en tegelijkertijd meer exposure voor sponsoren te genereren, zonder de unieke festivalervaring te verstoren.
Met FOCUS bieden we een oplossing aan die de fan engagement via gamification naar een hoger niveau tilt. Tegelijkertijd verbeteren we aan de zichtbaarheid en ROI voor sponsoren. Een evenement zoals Jera On Air krijgt binnen het FOCUS platform een eigen ‘Hub’. Dit is een pagina met alle content- en gamification stromingen.
Met FOCUS heeft Jera On Air niet alleen de betrokkenheid van festivalbezoekers aanzienlijk verhoogd, maar ook waardevolle connecties tussen fans en sponsoren gecreëerd. Dankzij langere interacties met gesponsorde content en inzichten uit data van de antwoorden, profiteerden sponsoren van meer zichtbaarheid en sterkere relaties met de doelgroep.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Wout Gommers
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
Wout Gommers