Supporters beleven de wedstrijd op hun eigen manier: ze leven ernaartoe, beleven het intens en bespreken het achteraf. Wij zorgen ervoor dat jouw club op elk van deze momenten centraal staat. Met interactieve content brengen we jouw supporters dichter bij hun favoriete club, elke week opnieuw.
Samen bouwen we jouw digitale contenthub die jouw club, supporters en businesspartners verbindt
Door een contenthub met informatie en gamification over jouw club verhoog je de betrokkenheid en verleng je de interactie met fans, zelfs buiten de 90 minuten om.
Bied je businesspartners méér dan alleen zichtbaarheid. Door gamification geef je ze verdiepende inzichten en langdurige aandacht. Elke euro telt.
Door de interacties op ons platform creëer je verdieping in je data. Dit resulteert in een doorlopend marktonderzoek onder jouw fans, zodat je hen kan geven wat ze écht interessant vinden.
Of het nu een 13-jarige jongen is die met zijn vader naar het stadion gaat, een 30-jarige carrièretijger of een 65-jarige grootvader – supporters hebben één ding gemeen: ze houden van jouw club. Maar zijn ze ook fans voor het leven? Met focus en interactieve content betrek je hen voor, tijdens en na de wedstrijd. Zo versterk je de band met jouw club en blijf je altijd top of mind.
Wie onthoudt een sponsorbord langs het veld? Niemand. Maar interactieve games? Die blijven wél hangen. Met een contenthub zorg je ervoor dat supporters niet alleen hun kennis testen, de opstelling of wedstrijdstatistieken bekijken, maar ook jouw businesspartners leren kennen – én onthouden, zodat zij elke euro zo goed mogelijk (meetbaar) besteden.
Wil je constant verbeteren? Leer je fans écht kennen. Welke content spreekt hen aan? Welke sponsoren worden gezien? Met ons platform krijg je de inzichten die jij nodig hebt om je fans beter te bedienen, zodat je al je tijd optimaal besteedt en je jouw sponsoren kan helpen om verder te groeien.
“De festivalwereld is in beweging. Met stijgende kosten zoals de btw verhoging, strenge regels en kleine marges, wordt het een uitdaging om als festivalorganisator je hoofd boven water te houden.
Maar ik zie wel kansen. Door fans, businesspartners ook online samen te brengen. Met de FOCUS-app hebben we bij Jera On Air de fanbeleving een flinke boost gegeven door middel van gamification. Fans doen actief mee, terwijl onze sponsors niet alleen meer zichtbaarheid krijgen, maar ook waardevolle data door de diepgang in de FOCUS-app. Geen vage marketingbeloftes, maar concrete resultaten. Zo creëren we onvergetelijke momenten én een gezonde ROI – vóór, tijdens én na het festival.”
Neem contact met ons op om te kunnen ontdekken wat wij voor jou kunnen betekenen.
FOCUS - Fans of Brands
Pastoor Kerstenstraat 40
5831 EW
Boxmeer
Bezoekersadres
Stationsweg 26
6521 AB
Nijmegen
FOCUS - Fans of Brands
Het innovatieve en exclusieve platform voor alleen de tofste merken met de beste content.